FAQs - BDT Service

Każdą przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki lub zawartości spisz z kurierem protokół szkody i niezwłocznie się z nami skontaktuj. Pamiętaj zawsze masz prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Daj nam o tym znać i wspólnie ustalimy jak rozwiązać problem.

Jeżeli po dodaniu do koszyka interesujących Ciebie artykułów jest tylko opcja „Odbiór osobisty” wówczas prosimy o kontakt z obsługą.

Nie znalazłeś odpowiedzi ? Napisz do nas. Twój adres mailowy nie będzie przetwarzany. Pola wymagane są zaznaczone (*)





    Dane osobowe podane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane przez BDT SERVICE Iwona Kulasza m.in. w celu komunikacji z Tobą oraz w innych celach zgodnie z zasadami opisanymi w Polityce prywatności