Przed oddaniem dywanu do naszej pralni prosimy państwa o zapoznanie się z poniższym regulaminem świadczenia usług, które są częścią umowy o świadczenie usługi czyszczenia dywanów, wykładzin i tapicerek.
OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG W ZAKRESIE CZYSZCZENIA DYWANÓW, WYKŁADZIN I TAPICEREK PRZEZ FIRMĘ „BDT Service”
- Wykonawcą usługi prania dywanów, wykładzin i tapicerek jest firma BDT Service z siedzibą Białystok ul. Witosa 38 zwana w dalszej części regulaminu BDT Service lub pralnia.
- Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów, wykładzin i tapicerek należy kierować do firmy BDT Service.
- Oferujemy bezpłatny transport na terenie miasta Białystok przy minimalnej wartości usługi 50zł. Transport w usługach których koszt nieprzekracza 50 zł liczony jest w cenie 1,5zł za 1km lub klient dostarcza i odbiera dywan we własnym zakresie do siedziby firmy BDT Service w Białymstoku na ul. Witosa 38.
- Standardowy termin wykonania usługi wynosi 7 dni roboczych.
- Pralnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wykonania usługi lub odmówienia jej wykonania.
- Pralnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w przedmiocie, którego dotyczy usługa.
- Przyjmujemy do prania dywany posiadające oznakowanie fabryczne, co do sposobu ich konserwacji. Dywany nieposiadające powyższych oznakowań przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
- Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik usług.
- Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam oraz przykrych zapachów, a w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące);
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne dywanu ujawnione przed wykonaniem usługi i zgłoszone klientowi.
- Reklamację mogą być zgłaszane wyłącznie w chwili odbioru dywanu.
- Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie poprawnie wypełnionego druku przyjęcia dywanu.
- Klient podając swój numer telefonu wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości sms dotyczących zakresu usług wykonywanych przez firmę BDT Service oraz aktualnych promocji. Powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
- Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
- W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia dywanu – odszkodowanie dla klienta stanowi kwota będąca równowartością dywanu w chwili oddania go do prania.