Regulamin prania dywanów - BDT Service

Przed oddaniem dywanu do naszej pralni prosimy państwa o zapoznanie się z poniższym regulaminem świadczenia usług, które są częścią umowy o świadczenie usługi czyszczenia dywanów, wykładzin i tapicerek.

OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG W ZAKRESIE CZYSZCZENIA DYWANÓW, WYKŁADZIN I TAPICEREK PRZEZ FIRMĘ „BDT Service”

  1. Wykonawcą usługi prania dywanów, wykładzin i tapicerek jest firma BDT Service z siedzibą Białystok ul. Witosa 38 zwana w dalszej części regulaminu BDT Service lub pralnia.
  2. Wszelkie roszczenia dotyczące usługi prania dywanów, wykładzin i tapicerek należy kierować do firmy BDT Service.
  3. Oferujemy bezpłatny transport na terenie miasta Białystok przy minimalnej wartości usługi 50zł. Transport w usługach których koszt nieprzekracza 50 zł liczony jest w cenie 1,5zł za 1km lub klient dostarcza i odbiera dywan we własnym zakresie do siedziby firmy BDT Service w Białymstoku na ul. Witosa 38.
  4. Standardowy termin wykonania usługi wynosi 7 dni roboczych.
  5. Pralnia zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wykonania usługi lub odmówienia jej wykonania.
  6. Pralnia nie odpowiada za rzeczy znajdujące się w przedmiocie, którego dotyczy usługa.
  7. Przyjmujemy do prania dywany posiadające oznakowanie fabryczne, co do sposobu ich konserwacji. Dywany nieposiadające powyższych oznakowań przyjmujemy wyłącznie na odpowiedzialność klienta.
  8. Wysokość opłat za świadczone przez pralnię usługi określa cennik usług.
  9. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  10. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam oraz przykrych zapachów, a w szczególności z: bejcy, rdzy, wosku, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące);
  11. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne dywanu ujawnione przed wykonaniem usługi i zgłoszone klientowi.
  12. Reklamację mogą być zgłaszane wyłącznie w chwili odbioru dywanu.
  13. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie poprawnie wypełnionego druku przyjęcia dywanu.
  14. Klient podając swój numer telefonu wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości sms dotyczących zakresu usług wykonywanych przez firmę BDT Service oraz aktualnych promocji. Powyższa zgoda może być w każdej chwili cofnięta.
  15. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
  16. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia dywanu – odszkodowanie dla klienta stanowi kwota będąca równowartością dywanu w chwili oddania go do prania.

BEZPŁATNA WYCENA +48 515 751 649

Usługi wykonujemy na terenie całego kraju. Oferujemy Państwu atrakcyjną cenę za najwyższą jakość usługi. Zapraszamy do kontaktu.